JA slide show

חדשות

מגוון ערבי גיבוש לעובדים

מקוריים ויחודיים.

09-7651251
 
עיצוב ביתנים לתערוכות

11430129 10153149038581943 7220668889325657714 n 1

החלטתם להשתתף בתערוכה? שואלים מה עושים עכשיו? 

אלפא קונספט תעשה לכם סדר בדברים.

תערוכה היא הצגת מוצרים ושרותים עסקיים אותם אתם מספקים ומעוניינים לספק או למכור ללקוחות פוטנציאליים המגיעים לתערוכה.

תערוכות הן כלי שיווקי המנצח כלים אחרים במספר פרמטרים:

1. הקהל המגיע לתערוכה הוא קהל ממוקד המחפש את המוצר שלכם.

2. מחיר הגיוני של איסוף לידים מול השקעה כספית סבירה והגיונית.

3. יכולת להציג מספר שרותים ומוצרים במקום אחד ובטווח זמן ממוקד.

4.  הכרות עם מוצרים חדשים שעוד לא נראו או שמעוניינים להשיק אותם בצורה מיוחדת.

על מנת להציג את המוצרים והשרותים בצורה נכונה יש צורך בבנייה נכונה של ביתן התצוגה: שיהיה מושך, שיעניין את הלקוח הפוטנציאלי ויגרום לו להיכנס אל הביתן שלכם, שיגרום ללקוח לנהל שיחה עם הדיילים/ות בביתן ובסוף הדרך לקנות את השרותים והמוצרים שלכם.

לצורך כך יש לבחור ספק נכון שקודם כל יקשיב וישמע את הצרכים שלכם, שיערוך הכרות מעמיקה עם השרותים והמוצרים שאותם אתם מעוניינים להציג ולמכור, שיבנה וייפתח רעיון יחודי, שיספק קונספט עיצובי לביתן ומעל הכל שיגרום לקהל בתערוכה להיכנס לביתן התצוגה שלכם.

 

12251441

לצורך עיצוב ובינוי ביתן יחודי לתערוכה יש צורך במחשבה מעמיקה על מספר נושאים:

1. מיקום התערוכה: האם התערוכה מתקיימת במקום מסודר המותאם לתערוכות / מבנה משרדים / מפעל / אולם / מרכז כנסים? 

2. מפת אולם: על מנת להתחיל בעיצוב ביתן לתערוכה יש צורך במפת שטח התצוגה שתסופק ע"י חברת ההפקה של התערוכה. במפה זו מסומנים מיקומי הביתנים, שטחם וצורתם בתערוכה, מפה זו תעניק למעצב הביתן את הכלים להציע לכם ביתן אטרקטיבי ונכון למוצרים והשרותים שלכם.

3. אזור התצוגה: האם זהו שטח פתוח או סגור? 

4. צורת הביתן: צורת הביתן תקבע בהתאם לשטח התצוגה והאילוצים הטכניים בתערוכה, ישנם ביתנים פתוחים, סגורים, מרובעים, עגולים ובכל צורה שתעלה בדעתכם.

5. תקנות ותקנים: יש צורך להעביר את תקנון התערוכה ובו כל דרישות ההפקה, החוקים והתקנים, חוברת זו תתן לנו את היכולת להתאים את הביתן שלכם לאופי וצרכי התערוכה ולעמוד בכל הדרישות הטכניות של התערוכה.

6. שעות התערוכה: האם התערוכה היא למספר שעות מוגבל או למספר ימים?

7. איפיון הביתן: סוג הביתן והחומרים ממנו הוא יבנה, ישנם ביתני טראס קל, ביתני נגרות מעץ, ביתני אלומיניום, ביתן פתוח עם גב במה בלבד, ביתן סגור, חצי אי, צורת ח, צורת ר ועוד.

8. מטרת התערוכה: האם אתם מעוניינים להשיק / לחשוף מוצר / שרות או האם אתם מעוניינים במכירה ישירה ללקוח או אולי רק בלידים איכותיים.

9. מוצרים ושרותים: רשמו את המוצרים שברצונכם להציג, גודלם, משקלם, צורתם, האם הם מצריכים חשמל? וכל מידע שיועיל למעצב הביתן.

10. אווירת הביתן: צעירה, דינאמית, חדשנית, עתידנית, מכופתרת, היתולית וכו'.

11. מושכי קהל: על מנת למשוך את הקהל המגיע לביתן שלכם יש צורך במוצרים מושכי קהל שיגרמו לקהל להכנס לביתן שלכם בתור התחלה, מוצרים אלה יכולים להיות: מתקני הפעלה, אטרקציות יחודיות, אומני קרקס, קוסם תקריב, שחקנים, דוכני מזון, מתנות, מבצעים מיוחדים ועוד.

12. תקציב: יש להציב תקציב אשר יתאים לביתן מכובד ומזמין.

13. אביזרים טכניים: אביזרים טכניים יעזרו לכם להציג את השרותים והמוצרים שלכם בצורה נכונה והם כוללים: דלפקים, עמדות מכירה, עמדות תצוגה, כסאות, שולחנות, מולטימדיה, פינות ישיבה, מוצרים מושכי קהל ועוד...

14. מתחרים: יש צורך לבצע מחקר מקיף ולהבין מי המתחרים בשוק? האם גם הם מציגים בתערוכה ומה הם מתכננים להציג בתערוכה? 

פרטים אלו יאפשרו לנו ולכם להתאים את הביתן ואופיו לתערוכה ולספק את המוצר הטוב ביותר עבורכם.

 12251442

סוגי הביתנים:

לצורך עיצוב הביתן יש בראש וראשנה לראות את מפת התערוכה ולפי מפה זו ניתן לדעת:

א. כמה קירות יש לביתן?

ב. האם זה ביתן בין 2 ביתנים שכנים?

ג. האם זה ביתן פינתי?

לאחר שנדע את כל הפרטים הללו נוכל לאפיין את סוג הביתן המתאים לכם.

להלן מספר דוגמאות:

15



ביתן מסוג אי: זהו ביתן הבנוי ללא שכנים במרכז התערוכה או בין מעברים ומאפשר תצוגה, כניסה ויציאה מ-4 כיוונים.




 

2222



ביתן מסוג ח: זהו ביתן הבנוי בין ביתנים ולכן יהיו לו 3 קירות מעוצבים.





2113




ביתן מסוג קיר אחורי: קיר אחורי ממותג, תיחום שטח תצוגה בעזרת שטיח מקיר לקיר, מתקני תצוגה ופינות ישיבה.





22223



ביתן ר: ביתן פינתי בעל 2 קירות מעוצבים, שטח הביתן יתוחם בעזרת מתקני תצוגה, שטיח מקיר לקיר או פרקט ופינות ישיבה.

 





משיכת קהל:

כדי שהקהל בתערוכה יחליט לעצור דווקא בביתן שלכם יש ליצור "מושך קהל", מוצר מושך קהל יכול להיות ממגוון תחומים:

1. אטרקציה אינטראקטיבית: קיימת או מיוצרת במיוחד לביתן ולרעיון או השרות אותו אתם מוכרים.

2. העברת מסרים שיווקיים בעזרת אומנים: קסמי תקריב, הולכי קביים, ג'אגלינג, קריקטורות ועוד.

3. מזכרת: יצירת אינטראקציה בעזרת מזכרת מצולמת או מצויירת וממותגת אותו לוקח הקהל הבייתה.

4. עיצוב: יצירת אווירה צבעונית, אורבנית ויצירתית שתיצור סקרנות.

5. מזון ומשקאות: הדבר האולטימטיבי - חלוקת פרי שייקים, בירות, עוגות, מתוקים וכו'.

212211221 

אלפא קונספט מספקת מגוון פתרונות לעיצוב, יצור, בינוי, מולטימדיה, תאורה וחשמל לתערוכות תוך חשיבה מחוץ לקופסא ויצירתיות אין סופית שתגרום לביתן שלכם להיות האטרקטיבי ביותר בתערוכה.

בעזרת מחסנים המלאים בכל טוב ומחלקת יצור איכותית הכוללת נגריה ומסגריה אנו יכולים להגשים כל עיצוב העולה בראשכם או בראשו של המעצב הראשי בחברה.

היכולות היחודיות והציוד הקיים במחסני החברה חוסכים לך הלקוח עד 30% ומונעות עלויות תיווך מיותרים בדרך.

צוות התערוכות באלפא קונספט ישמח למצוא עבורכם את המתכון המנצח עם ביתן אטרקטיבי ומושך למוצר שלכם. 

לפרטים נוספים, פגישת ייעוץ ומצגת לחץ כאן!

נשמח לעזור ולייעץ בכל עת ולראותכם מצטרפים לרשימת לקוחותינו...